Program lojalnościowy
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
sklepu suprabike.pl
§ 1 Postanowienia ogólne
-
Organizatorem programu lojalnościowego jest przez Sebastian Kruczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sebastian Kruczyński „supraBIKE” wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres stałego miejsca wykonywania działalności/adres do doręczeń: Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno, NIP: 869 – 191 – 09 – 20, REGON: 121427940.
-
Dane kontaktowe:
Adres korespondencyjny: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno
Poczta elektroniczna: [email protected]
Kontakt telefoniczny: 693 963 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)
-
Definicje pojęć użytych w regulaminie:
-
Konto – indywidualne Konto utworzone przez Organizatora, po dokonaniu przez Klienta rejestracji, oraz zawarciu umowy o świadczenie usługi dotyczącej Konta, gdzie gromadzone są dane podane przez Uczestnika oraz informacje dotyczące złożonych zamówień.
-
Organizator – Sebastian Kruczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sebastian Kruczyński „supraBIKE” wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres stałego miejsca wykonywania działalności/adres do doręczeń: Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno, NIP: 869 – 191 – 09 – 20, REGON: 121427940.
-
Punkt sprzedaży – punkt sprzedaży prowadzony przez Sprzedawcę dla zamówień z opcją odbioru osobistego pod adresem: Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno.
-
Punkty – punkty przyznawane zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
-
RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119 z 4 maja 2016 r.).
-
Sklep internetowy (dalej także, jako „Sklep”) – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym https://suprabike.pl
-
Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która przystąpiła do udziału w programie lojalnościowym.
-
Program lojalnościowy prowadzony jest za pośrednictwem Sklepu internetowego na podstawie niniejszego regulaminu. Programem objęte są wszystkie towary dostępne w ofercie Organizatora.
-
Program rozpoczyna się z dniem 1 stycznia 2024 r. a kończy z dniem 31 grudnia 2024. Przyznane Punkty ważne są przez czas trwania programu a wraz z jego wygaśnięciem, Punkty tracą swą ważność.
-
Program niedostępny jest dla zamówień składanych drogą telefoniczną oraz dla zamówień składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Program nie łączy się z innymi promocjami jak i innym rabatami udzielonymi przez Organizatora.
-
Uczestnictwo w programie jest bezpłatne, przy czym warunkiem uzyskania rabatu na produkty dostępne w ofercie Sklepu jest uzyskanie określonej ilości Punktów przez Klienta.
§ 2 Warunki przystąpienia do programu
-
Przystąpienie do programu lojalnościowego możliwe jest tylko i wyłącznie dla Uczestników, którzy dokonali rejestracji Konta. Rejestracji Konta można dokonać w następujący sposób:
-
po kliknięciu na zakładkę „Rejestracja” gdzie należy wypełnić formularz rejestracji oraz klikając na przycisk „Rejestracja”,
-
podczas składania zamówienia, wpisując adres e-mail i klikając na przycisk „Rejestracja”.
-
Uczestnik otrzymuje potwierdzenie dokonanej rejestracji na adres e-mail podany przy rejestracji. W momencie otrzymania powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotycząca Konta. Rejestracja Konta jest bezpłatna.
-
Uczestnik może posiadać tylko jedno aktywne Konto w Sklepie internetowym w czasie trwania programu lojalnościowego. W przypadku naruszenia powyższego warunku, Organizator ma prawo zamknąć założone w terminie późniejszym Konto Uczestnika i unieważnić wszystkie przyznane Punkty na zamykanym Koncie.
-
W ramach utworzonego Konta, Uczestnik ma możliwość podglądu przyznanych Punktów oraz możliwość podglądu zamówień w trakcie realizacji jak i w zrealizowanych.
-
Przystąpienie jak i uczestnictwo w programie jest dobrowolne. Organizator przyznaje Uczestnikowi Punkty z związku z nabywaniem towarów lub usług w Sklepie internetowym. Punkty przyznawane są według zasad określonych w § 3 niniejszego regulaminu.
-
Stan zgromadzonych Punktów w programie Uczestnik może sprawdzić wyłącznie po zalogowaniu do Konta w zakładce „Moje Konto”. Informacje te nie są podawane telefonicznie ani za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 3 Przyznawanie Punktów
Punkty przyznawane są zgodnie z następującymi zasadami:
System wymiany złotówek na punkty:
Za każde wydane 100 zł za zakupy lub równowartość w walucie Euro zgodnie z obowiązującym kursem waluty Euro na Sklepie, Uczestnik otrzyma 10 pkt (10 punktów = 100 zł). Przez dokonanie zakupu należy rozumieć zawarcie i wykonanie umowy na odległość. Punkty zostaną przypisane na Koncie Uczestnika w momencie zmiany statusu zamówienia na status „ZAKOŃCZONE”. Zmiana status zamówienia na status „ZAKOŃCZONE” następuje w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia towaru do Uczestnika lub od dnia odbioru towaru w Punkcie sprzedaży. Punkty nie są naliczane za koszty dostawy towaru. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
System wymiany punktów na zniżkę %:
-
1 % w przypadku uzyskania 100 pkt,
-
2 % w przypadku uzyskania 200 pkt,
-
3 % w przypadku uzyskania 300 pkt,
-
4 % w przypadku uzyskania 400 pkt,
-
5 % w przypadku uzyskania 500 pkt,
-
6 % w przypadku uzyskania 600 pkt,
-
7 % w przypadku uzyskania 700 pkt,
-
8 % w przypadku uzyskania 800 pkt,
-
9 % w przypadku uzyskania 900 pkt,
-
10 % w przypadku uzyskania 1000 pkt.
System dodawania punktów za subskrypcję Newslettera:
W przypadku zapisania się do Newslettera, przyznawane jest 5 punktów (1 Newsletter = 5 punktów). Punkty przyznawane są w momencie zapisania się do Newslettera i są widoczne na Koncie Uczestnika, po zalogowaniu do Konta. W przypadku Uczestnika, który zrezygnuje z usługi Newsletter, punkty są automatyczne odejmowane z puli zgromadzonych punktów. W przypadku Uczestnika, który zrezygnuje z usługi Newsletter, a następnie ponownie dokona zapisu do Newslettera, punkty nie będą naliczane.
§ 4 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Reklamacje dotyczące nieprawidłowości przy naliczaniu Punktów na Koncie Uczestnika lub innych nieprawidłowości związanych z działaniem programu lojalnościowego, Uczestnik ma prawo złożyć reklamację na adres e-mail: [email protected] lub w formie pisemnej na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno.
-
Reklamacja powinna zawierać opis przyczyny reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację.
-
Organizator ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Uczestnika sposobem.
§ 5 Zwrot, reklamacja towaru
-
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na mocy, której uprzednio naliczono Punkty, Punkty te zostaną anulowane. W takim wypadku zamówienie otrzyma status „ZAKOŃCZONE – ZWROT”, (jeżeli nie wszystkie towary zostaną zwrócone) lub status „ANULOWANE – ZWROT” (w przypadku zwrotu wszystkich towarów). Zmiana statusu zamówienia następuje w terminie do 30 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
W przypadku produktów zakupionych przez Uczestników w ramach programu lojalnościowego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.
-
W przypadku złożenia reklamacji, Organizator uwzględniając żądanie Uczestnika dokonuje ponownego naliczenia Punktów wykorzystanych przy zakupie reklamowanego towaru.
§ 6 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest Sebastian Kruczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sebastian Kruczyński „supraBIKE” wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres stałego miejsca wykonywania działalności/adres do doręczeń: Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno, NIP: 869 – 191 – 09 – 20, REGON: 121427940.
-
Z administratorem danych osobowych można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno.
-
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji programu lojalnościowego. Uczestnik dobrowolnie udostępnia Organizatorowi dane osobowe w szczególności dane, jakie zostawia w formularzu rejestracji tj.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane te są przetwarzane przez czas trwania programu lojalnościowego, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.
-
Administrator nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów przetwarzających na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług na rzecz Administratora takich jak usługi IT w szczególności usługa hostingu, dostarczenie lub utrzymanie systemów informatycznych a także usługi księgowe, usługi prawne.
-
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych osobowych wymaganych dla prawidłowej obsługi programu lojalnościowego będzie skutkować brakiem możliwości udziału w programie.
-
Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
-
dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
-
do otrzymywania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
-
do sprostowania (art. 16 RODO),
-
do usunięcia danych (art. 17 RODO),
-
do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
-
do przenoszenia danych (art. 20 RODO),
-
do sprzeciwu (art. 21 RODO),
-
do cofnięcia zgody w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny w przypadku, gdy dana osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
-
W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się z Administratorem danych i poinformować go, z którego prawa, w jakim zakresie chce skorzystać. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska nr 155, 32 – 852 Dębno.
-
Jeżeli po otrzymaniu wniosku, Administrator danych nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osobę składającą wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, Administrator zwróci się do osoby składającej wniosek o udzielenie dodatkowych informacji.
-
Odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona w ciągu miesiąca od dnia jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje osobę składającą wniosek o przyczynach takiego przedłużenia. Odpowiedź zostanie udzielona na adres e-mail, z którego został wysłany wniosek, a w przypadku wniosków przesłanych w formie pisemnej, odpowiedź zostanie przesłana listem poleconym na adres wskazany przez osobę składającą wniosek, o ile z treści wniosku nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail.
-
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
§ 7 Postanowienia końcowe
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu w trakcie trwania programu, jednak zmiana taka nie może naruszać praw już nabytych przez Uczestników programu. O zmianie regulaminu Uczestnik zostanie powiadomiony, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian za pośrednictwem poczty e-mail. W razie braku akceptacji zmienionego regulaminu, Uczestnik ma prawo do rezygnacji z programu.
-
Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Program lojalnościowy”, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, utrwalenie i odtworzenie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Uczestnik (w formie pliku PDF).
-
Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z programu lojalnościowego, składając stosowne oświadczenie drogą e-mailową na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno. W przypadku rezygnacji Uczestnika z programu lojalnościowego, uzyskane Punkty powinny być wykorzystane przed złożeniem rezygnacji.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2025 r.
Regulamin programu lojalnościowego obowiązujący od 01-01-2025 - PDF.
Regulaminy archiwalne w pdf:

