Reklamacje

wzór formularza reklamacji:

               

 

 

Procedura rozpatrywania reklamacji

1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu Cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,

  • żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

2. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 156, 32 – 852 Dębno, drogą elektroniczną na adres: suprabike@suprabike.pl a także telefonicznie pod numerem: 693 963 000.

3. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji tj.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu Cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

5. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: SUPRABIKE Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 156, 32 – 852 Dębno.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  • zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem.

  • złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,

  • skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów lub skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl

  • złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

2. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 1, 30 – 001 Kraków http://www.krakow.wiih.gov.pl/

3. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 22 55 60 333 lub drogą elektroniczną: kontakt.adr@uokik.gov.pl

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać drogą elektroniczną na adres: suprabike@suprabike.pl a także pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 156, 32 – 852 Dębno. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, opis problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposób dostarczenia odpowiedzi na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie). Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią ułatwienie przy rozpatrywaniu reklamacji przez Usługodawcę.

2. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

Nowości
Oś wahacza ROMET KADET kpl.
Oś wahacza ROMET KADET kpl.
20,50 zł 16,67 zł
szt.
Gaźnik 4T 80ccm metalowa pokrywka /MORETTI/
Gaźnik 4T 80ccm metalowa pokrywka /MORETTI/
91,00 zł 73,98 zł
Żarówka 12V 21W /BA15S/ pomarańczowa BOSMA
Żarówka 12V 21W /BA15S/ pomarańczowa BOSMA
2,20 zł 1,79 zł
szt.
Tłok WFM 125 AK20 52.00 /N/ kpl. ALMOT
Tłok WFM 125 AK20 52.00 /N/ kpl. ALMOT
72,50 zł 58,94 zł
kpl.
Tłok WFM 125 AK20 52.75 /R3/ kpl. ALMOT
Tłok WFM 125 AK20 52.75 /R3/ kpl. ALMOT
72,50 zł 58,94 zł
kpl.
Tłok WFM 125 AK20 53.00 /R4/ kpl. ALMOT
Tłok WFM 125 AK20 53.00 /R4/ kpl. ALMOT
72,50 zł 58,94 zł
kpl.
Tłok WFM 125 AK12 53.25 /R5/ ALMOT
Tłok WFM 125 AK12 53.25 /R5/ ALMOT
37,50 zł 30,49 zł
szt.
Tłok WFM 125 AK12 52.75 /R3/ ALMOT
Tłok WFM 125 AK12 52.75 /R3/ ALMOT
37,50 zł 30,49 zł
szt.
Bestsellery
Cylinder SIMSON S60 /ALMOT/ + tłok /MZA/ kpl.
Cylinder SIMSON S60 /ALMOT/ + tłok /MZA/ kpl.
200,00 zł 162,60 zł
Gaźnik ROMET
Gaźnik ROMET
57,00 zł 46,34 zł
szt.
Gaźnik MZ 30N2-5 ETZ250 IFA
Gaźnik MZ 30N2-5 ETZ250 IFA
324,00 zł 263,41 zł
szt.
Gaźnik SIMSON BVF 19N1-11 S51 S70 org. + instrukcja
Gaźnik SIMSON BVF 19N1-11 S51 S70 org. + instrukcja
156,00 zł 126,83 zł
Cylinder SIMSON S70, S83, SR80 /MZA/ kpl.
Cylinder SIMSON S70, S83, SR80 /MZA/ kpl.
279,00 zł 226,83 zł
Obręcz koła ETZ150 tył 16x2.15 aluminiowa /IFA/
Obręcz koła ETZ150 tył 16x2.15 aluminiowa /IFA/
278,00 zł 226,02 zł
Gaźnik SIMSON BVF 16N3-5 S70 org. + instrukcja
Gaźnik SIMSON BVF 16N3-5 S70 org. + instrukcja
133,00 zł 108,13 zł
Siedzenie SIMSON S51 pikowane czarno-czerwone (napis SIMSON IFA)
Siedzenie SIMSON S51 pikowane czarno-czerwone (napis SIMSON IFA)
250,00 zł 203,25 zł

Infolinia:

693 963 000

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl